tisdag 3 april 2012

Vad man inte vill höra.

Man vill inte höra "oj, jag svarade fel" när man tre (3) gånger har frågat en viktig fråga om vår nästa tävling. Inte när man redan har ändrat i PM och kontaktat berörd funktionär. Tack, nu blev det aningen pinsamt här...

Man vill inte höra "yl, yyyyyl, yl" när man lyssar på vad webkameran har spelat in när man var borta.

Man vill inte höra "jodå, du kan dubbelt så mycket, kämpa mer bara!" när man berättar att man kämpar allt vad man kan och knappt når upp till minimigränsen - som jag alltså helt plötsligt närmast skulle dubbla...

Senare ikväll är jag helt övertygad om att jag kan lägga till ett par grejer till, men det kanske är bäst att inte skriva ner dem i förtid. Vem vet, jag kanske blir positivt överraskad? (yeah, right)


mvh bitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar