tisdag 31 juli 2012

Dammar kanske av lilla bloggen igen

Nu kände jag att jag var lite sugen på att skriva igen faktiskt. :-) Något har hänt sedan sist med layouten, allt ser helt annorlunda ut. Så går det om man väntar för länge med att skriva! Hoppas att det är lättare att lägga in bilder och få dem på rätt ställe nu, kanske?

Om bloggen förut var rätt mycket hundträning så lär den få en lite annan inriktning nu, kan jag säga. Det BLIR nämligen inte mycket hundträning nu... Stackers, stackers Krux. Det är faktiskt lite synd om honom, han passar inte särskilt bra som sällskapshund som sagt var. Kyuss skiter ju i träning, han är nöjd bara han får sällskap typ, och för Polly gör det inte heller så mycket att det tränas hemskt lite. Däremot tycker JAG att det är rätt trist att hon inte får träna och tävla agility när vi ju kom igång så himla bra, så om någon i närheten har lust att träna och tävla henne, snälla säg till! Jag har frågat en kompis men så försvann hon ju på semester hela sommaren istället. Sicket sätt!

Själv är jag inne i vecka 24 nu. Jag har dragits med ryggont och foglossningar över hela sommaren, tack och lov känns det faktiskt inte som att det blir värre. Ibland är det rätt bra, och ibland känner jag mig som Agda 97 år och kan knappt gå. Nu har dessutom mina fötter börjat svälla, vilket jag inte var så himla brydd över tills folk började gnata om att jag INTE skulle vänta en ynka vecka med att ta blodprov/urinprov hos BM, utan åka till HC innan dess och kolla upp det, för det var visst jättefarligt. Så nu har jag inte svullna fötter längre, bestämde jag. Åtminstone inte om man inte TITTAR på dem. Jag får blunda eller titta åt något annat håll när jag kliar sönder fötterna på alla myggbett, så är problemet löst. Visst?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar