fredag 15 april 2011

Vårhets!

Japp, nu börjar världen tina fram, och därmed tinar alla hundmänniskor också fram! Det har varit lite galet senaste veckorna - först var jag sjuk med feber och orkade inte ett skit, vilket gjorde att jag kom efter i skolan... Och inte nog med att jag ska komma ikapp igen, dessutom ska jag jobba i förväg så att jag kan vara lite ledig nästa vecka.

Om det inte var nog, så har jag den här veckan haft kursstart (måndag kväll), börjat gå jaktkurs (tisdag kväll), haft möte i lydnadsgruppen (onsdag kväll) och sektorsmöte (torsdag kväll). Det känns lite märkligt att själv gå en helt vanlig kurs, jaktkursen alltså. Jag har bara hållit egna kurser, gått specialutbildningar (funktionärs- eller instruktörsutbildningar), heltid på skola, läger eller diverse helgkurser för kända instruktörer som vunnit SM eller liknande. Det här är första "vanliga" kursen på minst 5 år tror jag. Jätteskoj! :-)

I veckan har jag ändå lyckats klara av seminarium nummer två och jobbat med grupparbetet, så nu ska jag "bara" skriva klart grupparbetet i helgen och börja sätta mig in i hemtentan som lades ut idag. Nästa vecka kommer Johanna hit!!!!! <3

1 kommentar:

  1. Shit vad du jobbar och sliter!
    SNAAART blir det norrland!! <3

    SvaraRadera